عسل دیابتی چیست؟ | بهترین نوع عسل برای افراد دیابتی

عسل دیابتی

در ابتدا تذکر این نکته لازم است که در بازار هیچ عسلی مخصوص افراد دیابتی وجود ندارد و عسل دیابتی یک نوع عسل خاص نمی باشد. بلکه طبق فاکتورهایی مانند درصد ساکارز، گلوگز و … برخی عسل ها مناسب مصرف افراد دیابتی هستند و همواره افراد دیابتی باید در مصرف عسل نهایت احتیاط را به کار ببرند.

چه نوع عسلی مناسب افراد دیابتی است؟

در حقیقت وقتی از عسل مناسب دیابتی ها صحبت می کنیم منظورمان عسل کاملا طبیعی و خام است که زنبور عسل به طور طبیعی با تغذیه از شهد گل و گیاهان تولید کرده و ساکارز آن طبق آنالیز آزمایشگاه زیر 2 درصد باشد که در این صورت؛ افراد دیابتی می توانند از آن به عنوان جایگزین بسیار مناسب انواع قند و شکر به صورت محدود و به مقدار مجاز استفاده کنند.
بنابراین؛ هر عسلی برای افراد دیابتی مناسب نیست و افراد مبتلا به دیابت در صورت مصرف عسل حتما باید از عسل طبیعی و خام که ساکارز و گلوگز پایین تری دارند استفاده کنند. از جمله عسل های مناسب افراد دیابتی می توان به عسل آویشن، عسل گون، گشنیز، اکالیپتوس، زرشک، قنقال اشاره کرد.

عسل دیابتی از کجا بخریم؟

اگر منطقه زندگی شما به لحاظ پوشش گیاهی جزو مناطقی هست که عسل مناسب دیابتی تولید می کند، بهترین روش خرید مستقیم از زنبوردار است. در غیر اینصورت فروشگاه های اینترنتی معتبری وجود دارد که در زمینه فروش عسل دیابتی فعالیت دارند. می توانید از این فروشگاه ها اقدام به خرید عسل دیابتی کنید.
فروشگاه معتبر برای خرید عسل دیابتی
فروشگاه اینترنتی عسل کوهدار یکی از متخصص ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه فرآورده های زنبورعسل می باشد که در زمینه فروش عسل دیابتی نیز فعالیت می کند.
شما در هر نقطه از ایران می توانید سفارش خرید عسل دیابتی اصل را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه عسل کوهدار به صورت آنلاین ثبت کنید. ما در سریع ترین زمان ممکن با ارسال رایگان و امکان پرداخت درب منزل، محصول را به دست مشتریان عزیز می رسانیم.

لیست عسل دیابتی موجود در فروشگاه کوهدار به همراه قیمت در سال 1401

یک کیلو عسل آویشن طبیعی و خام با ساکارز 0.5 درصد به قیمت 345 تومان
یک کیلو عسل گون طبیعی و خام با ساکارز 0.5 درصد به قیمت 265 تومان
یک کیلو عسل گزانگبین طبیعی و خام با ساکارز 0.8 درصد به قیمت 292 تومان
توجه داشته باشید که افراد دیابتی باید عسل طبیعی با ساکارز پایین مصرف کنند و به هیچ عنوان نباید از عسل های معمولی و تغذیه شده با آب و شکر استفاده کنند. در حقیقت عسل مناسب برای افراد دیابتی در مناطق بکر و پر از گل های دارویی باید برداشت شود تا اثرات درمانی و دارویی داشته باشد.
بهترین روش برای خرید عسل دیابتی اصل با قیمت مناسب خرید از فروشگاه ها و فروشنده هایی هست که برگه آنالیز آزمایش عسل دارند.

عسل کوهدار
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *